Babysteps

Hej allihopa! Idag är dagen då denna blogg ser sitt första ljus. Lite spännande är det, för jag hoppas verkligen att det här kan bli något. Jag har så många tankar och idéer i mitt huvud just nu, och vill bara släppa ut allt som en stor våg över er alla! Utan att dränka er, förstås. Denna sida är inte sponsrad, så i framtida inlägg kommer jag inte försöka göra reklam för några produkter utan det är mina jag har köpt sedan tidigare som jag kommer att rådge er om att köpa/inte köpa beroende på vad det är. Sen behöver man inte lyssna på oss bloggare för mycket, det går att hitta egna lösningar på saker om man är fattig student eller bara inte tror på kemikaliska under ;)
 
I alla fall - välkommen hit!
 
Här har ni en jätteödmjuk och inte alls seriös bild på mig, för att ni ska se vad ni har att deala med och så. 
(utseendekomplex kan ha påverkat val av bild)
 
 
Allmänt | |
Upp